rädd,huhu

Nu är jag ensammen igen, förstår inte hur jag ska kunna somna efter filmen vi såg.... menar inte The Omen utan den andra, minns inte vad den hette kan skriva det imorn när jag vågat gått ner på nedervåningen igen.. baserad på en riktig händelse också, fast det tror jag vad jag vill om. Att ett hus kan göra en sådär galen? Nejdu, tror inte på sånt ja.

Vi var iallafall en hel del här, många mer än vad jag hade tänkt mej :o var svårt att få plats till alla haha men lyckades väl rätt bra iallafall! Är jätteledsen och jätterädd och förstörd för jag är ensam, jag ska sova själv?! Kan se skräckisar om jag det är nån som delar säng med mej men nu är det inte det. Ska fan dygna, men då är jag ju ensam så det blir ju inge roligt det heller.

NÅN SOM KAN KOMMA OCH DYGNA MED MEJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0