pappsennn

Jag gör ett till försök till att skriva ett blogginlägg, sist kom tasko Åke min lärare och stängde ner för mej...... men nu är jag klar med uppgiften så han kan inte klaga :):)): har gjort en fin animering med en studsboll som åker från kant till kant med finfina ljudeffekter, så kommer det en text som går igenom som det står "Linda yeah yo yao" på för jag tyckte det var typ steeencooolt.

Ehm ja. Idag på lunchen ska jag käka kinabuffé med pappsen, längtar :) asgott ju! Tackar gud för den tidigare lunchen idag, så jag får det ännu snabbare inte ätit nån frukost ju.. missade bussen imorse dessutom, men pappa skjtusade mej till till timrå så jag hann med stan bussen. Känner att det blir mycket pappa i det här inlägget, pappa är min hErooOo ♥ hihi.

Nu ska jag kila pöössshäjäj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0