otroligt bra

Idag har jag verkligen inte gjort nånting. Försökt somna om har ja, utan att lyckats. Kollat på mtv och suttit vid datorn om vartannat. Hoppas på att jag får sällskap av Ponthus snart, eller så ses vi helt enkelt hos Andreas sen. Jag vet inte, har inte pratat med honom.

Fick för mej att trippla håret också för det har jag inte gjort på aslänge, men då hade jag redan roat mej med att sminka mej och då skulle det kännas lite löjligt om jag kom på "myskvällen" eller vad det blir helt ujppfixad.. så jag spar det till en annan dag!

Längtar efter att få träffa Karro och höra om hur hon haft det nere i huvudstaden, inte sett na sen tisdags tror jag? För innan hon for dit så var hon sjuk. Så det ska bli kul att få träffa henne ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0