multimediannn

Har multimedia nu och äntligen ska vi få göra en flashfilm! Inte gjort nån sen början av terminen och snart är det ju slut på den här terminen, känns inte som att jag gått här så länge ;o men det är ju bra att det går fort så jag kan få ta studenten nån gång. Fast då är det dags att börja tänka på jobb och det är ju en annan femma.. hoppas jag får nått mediajobb ändå, vill inte ha nå svenssonjobb. Inget kontor och inge ica! Skulle vilja jobba med film, tidning eller vara webbdesigner eller nånting sånt :) och skådis och regissör osv osv.. listan med vad jag vill göra är rätt lång ändå.

Har nyss gjort klart bakgrunden i illustrator, vi ska göra en mask som åker genom ett maskhål i marken hehe.. spännande va? ;) nej men kul är det väl iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0