med min älskling


S-n-y-g-g-a.

Kom hem för ett tag sen, vi spelade lite blokus hehe och kollade på en film som hette Half light. Asgrym film :o lite småläskig men ändå bra, typ en thriller/skräckis. Gillar thrillers ja!

När vi kom hem så fick jag Ponthus att leka lite i snön med mej hihi :D jag påbörjade en snögubbe men kom inte så långt, sen ville jag åka pulka men det gick verkligen inte :o gick segt, är jag och Ponthus för tunga? Svar ja, eftersom det dessutom är seg kramsnö och ingen särskild brant backe.

Nu ska vi äta nudlar och slå på ännu en rulle hehe, denna gång blir det nån som hette typ Sökarna tror jag? Minns inte riktigt, en svensk film iallafall.

Blir inge mer inlägg ikväll så vi hörs imorn :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0