hockey!



Hej jag sitter inte alls på toa :):):)

Anledningen till att jag inte bloggat är fatt jag varit med Ponthus och han orkade inte titta när jag skulle göra det hehe.. så kunde väl skippa den biten tänkte ja. Sen for vi på hockey med min far & bror, Ponthus tyckte det var kul men själv tyckte jag att det var sådär. Var bara kul när dom ramlade eller slogs, fast det var en gubbe som satt några stolar från oss som var as sur och skrek fula saker hela tiden haha han var ganska skön ändå..

Vill även tillägga att vi hade gratis sittplats, coola? ;) haha näää men a. Tänkte basta lite nu så jag blir trött och kan somna! Dessutom kom jag att tänka på att jag inte duschat sen i helgen hehe så det var väl dags ändå.. nog för det var söndag men ändå.

hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0