gemehan

Åh, håret vart ingen vidare skillnad! Ser ingen än så länge om jag ska vara ärlig haha.. men jag brukar alltid ha i det över en timme men det hade jag inte idag för mamma stressade mej om birsta. Blev ingen Ponthus ikväll, for till birsta istället i hoppet om att köpa skor och mobil men mobilletandet tog upp all tid, dvs en kvart haha, så hann inte med nå skor. Och inte hittade jag nån mobil jag tyckte om heller :/ ska åka och kika en annan dag!

Även fast jag har fått attacker och velat lägga mej och grina för jag inte haft nån mobil och då skämtar jag inte, överdriver inte det minsta utan det har varit förjävla jobbigt! Men ändå har jag kännt mej cool för jag inte behövt den. Eller klart jag behövt den men alltså att den inte vart med, kanske blir lite mindre smsfreak.. fast jag tror det är en liten mobil som jag kan ha nån dag i bilen, fast jag tror ändå inte det men kanske kunde få låna en av Elin eller Janine, hoppas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0