..

Är inte på nå blogghumör, inte på humör överhuvudtaget mår fan dåligt. Har haft en dålig dag, det enda roliga på hela dan var när jag och Elin kallade Victoria för Fisrings Vicky. Haha förlåt Vicotira♥

Sen skulle jag ju ha stödmatte klockan tre så jag går till hedbergska och letar efter den där jävla matten men så är inte ens läraren på skolan..... vart jag ju ännu mer less. Har bara velat hem till Ponthus hela dan och verkligen längtat efter fått pratat och myst och haft det bra med honom för när jag är med honom mår jag som bäst.. vi skulle vare med varandra men sen orkar inte han gå från typ ica till örnen, skulle fan gått hemifrån från mej till örnen och det är en ganska skillnad.. vart faktiskt ledsen då för jag ville verkligen va med han för vi hade bestämt de igår dessutom.. men nu skulle han va med Johan han.

aja ska väl gå och fortsätta göra ingenting och vara emo nu hörs hej

Kommentarer
Postat av: elin

linda, jag blir ledsen av att läsa dina emo inlägg

2010-11-24 @ 21:17:18
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0