....

Vill inget annat än att skriva här och beklaga mej, är så äckligt less på det mesta.. inte allt, utan det mesta. Men det ska jag inte göra för det ska ni inte läsa även om det är min blogg och jag skriver vad jag vill och blablabla.. kan ju säga att jag ligger så efter man kan göra i engelskan och matten på skolan, ska få särhjälp på bägge delarna. Vill inte ens, kommer få mer timmar skola i veckan.. måste man börja med 95orna nästa år om man går iv? Kan man inte få hoppa upp i tvåan med dom i samma ålder? Snälla svara mej det.

Jag är så jävla dålig. Jag hade lovat mej själv att jag skulle ta tag i skolan den här gången, hänga med från början för jag kan allt jag vill men jag ville ju den här gången, orkar inte ha nå mer problem med skolan. Jag känner mej så stressad, och pressad. Men det är mest jag som sätter press på mej själv, jag ska göra ditt och datt då och då. Känner mej utbränd. Jag vet inte vad jag vill längre

Vill bara gräva ner mej ett tag..

Kommentarer
Postat av: antoooooiiin

byt till min skola!

2010-11-17 @ 00:03:00
Postat av: robert

Om du hoppar av till IV så måste du börja om från början med 95:orna om du vill börja en ny linje sen...tyvärr :/

2010-11-17 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0