eh

Väntar på mat mat mat nu! Ska bli gröt.

Haha värsta fail förut.... stod och väntade på bussen inne i vänthallen med Anna och Elin förut, det stod en timråbuss därute men jag sa att jag skulle ta tjugo i bussen och inte den som jag påstod va halv bussen. Går ut tjugo i, eller ah min klocka är ju det iallafall, och märker att nästa buss går inte förens hel hehe och den som jag trodde va halvbussen var den som gick tjugo i.. aja fick mej några kalla minuter iallafall och det kan man väl inte annat än tacka och älska?

Blev hämtad i timrå iallafall, köng. Såg förresten ett stjärnfall då också :D fetnice! Stod och funderade riktigt länge på vad jag skulle önska mej sen kom jag på en typisk "äh har väl inget att önska mej så jag önskar mej väl ****** " för det är ju alltid nice. Haha ah får väl hoppas på derå.

Ska käka och packa badkläder nu, bussen är här om typ en halvtimme satt lika bra att vara redo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0