bleker håret

Godmorgon

Sitter med blekningsmedel i håret och har märkt att jag måste köpa två förpackningar nästa gång, känns både bra och dåligt, dåligt för det blir så dyrt men bra för det betyder att jag fått längre hår :D eller så är det för jag slänger på typ en deciliter medel på en liten slinga haha.. fast jag hoppas på längre hår hehe.

Är med Ponthus iallafall, han sov här men han ligger fortfarande och sover. Gick upp och blekte håret haha och nu ska jag äta frukost, han får sova så länge han vill, själv fattar jag inte varför jag vaknade halv elva för? Vi gick och la oss typ halv typ liksom. Måste ju pigg tills ikväll, aspepp är jag! Om det går som jag vill då.


Känns som att det här börjar bli en ganska återkommande bild i bloggen? Haha ;)

Mina fina färga-håret-kläder :') alldeles sönderblekta, så vackert

Kommentarer
Postat av: issa

" Vi gick och la oss typ halv typ liksom."



hmmmm?:)

2010-11-20 @ 12:42:45
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0