annabanana




Har historia och har fixat ihop lite fakta om boktryckarkonsten, typ yeyyy

Sov ju hos Karro i natt, klev upp halv sju för tusan.. brukar kliva upp 45 minuter efter! Men hon satte ju igång sin strålkastarlampa och då var det inte så lätt att somna om hah, men det var väl bra att va uppe i tid! Har till och med smink på mej :o

Mjaa idag ska jag vara med Janine :) längtar för jag ska få min present, överraskning eller vad tusan det nu är :D ingen aning ja! Blir så nyfiken när det gäller Janine, förra året drog ju hon och Claudia med mej till paradisbadet utan förvarning! Tokfior :)♥

MEEEEN nu ska jag kolla om dom andra är klar, gör typ ett arbete tillsammans eller nått. A jag tror det iallafall, fattar inte direkt höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0