sitter och lyssnar på pippi långstrump.

nu sitter jag och velar fram och tillbaka på om jag ska ta bort min bilddagbok. det är ingen rolig som lägger upp nån där, och jag orkar själv aldrig lägga upp nånting där! men jag har en del extra bevakare så det känns ju ändå lite kul då, känner sej ärad liksom. men jag lägger ju inte upp nått! jag har ju bloggen, eller ja halvt iallafall. jag orkar inte ha den här heller. facebook är inte heller nå roligt, vad är egentligen roligt? ja ingenting med datorn iallafall! bara att ladda ner oc och kolla på det, eller ja, grupperna på facebook också. fast jo bilder kan vara roliga att titta på! hmm.. nått att tänka på.

idag var jag och janine ut i spåret, sen var jag med ponthus. ska ut i spåret imorn igen! direkt efter skolan, ska inte ens hem i mellan. sen har jag paxat janine på torsdag också, fast det är för en annan anledning. det är ju för sjutton den 27 då så då är det sex and the city premiär :D ska kolla nu om det finns några bra platser, annars skiter jag i det och går en annan dag :)

oops, nu fick jag bråttom att kolla det..
hehejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0