pink



god kväll!

jag har bestämt mej för att det inte blir nån frisör för mej, eller jo men jag ska bara klippa mej. jag ville inte ens färga håret från första början egentligen, bara lite! för jag ville vara lite annorlunda till sommarn sådär. men nu är det skitsamma tycker jag, kan ändå inte bestämma mej för vilken färg. ena dan vill jag ha mörkare, andra ljusare och tredje som jag har. idag är det en dag då jag inte ens bryr mej!

så imorn ringer jag och avbokar färgningen. och det känns bra :) det kommer ändå blekas i sommar och min naturliga hårfärg kommer växa ut, och det är ju den jag vill ha. sen kommer jag nog slinga lite i det bara för att utväxten inte ska synas lika mycket! det blir bra det, då sliter jag inte så mycket på håret heller.

jag for förresten ner på pizzerian med ponthus efter birsta, sen for vi upp till mej. skjutsade hem han för lite mindre än en timme sen, ska väl sova nu! så jag kommer upp imorn :) har en känsla av att jag ska ställa fram klockan plus snooza hela morgonen.. hehe, nice det!

men godnatt då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0