hissar och dissar



Jeansjackor - mörka och ljusa modeller, vet inte vilken av dom jag gillar mest.
riktigt najs båda två, ska lätt köpa en!



Klackskor - hehe och ja, det är mest för att jag blir längre..
tycker det känns mycket roligare än plattskor, inte lika skönt precis men.
och en annan sak, hatade kilklack förut men nu tycker jag det är riktigt snyggt!



Asfalten!!!!!! - man kan se backen när man går och inte bara snö,
det är påväg mot vår :D:D

Nitar - alltid gillat det, det är verkligen snyggt på allt ;o



Päls - jag vet inte varför, jag tål det inte. det ser ju värsta mysigt ut och sådär,
men nej jag tycker inte att det är snyggt. inte alls! speciellt jackorna,
mössor kan väl gå för annars blir det föööör mycket av det.



Fittiga jävlar - behöver jag säga så mycket mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0