koola

hejsan :)

var med ponthus igår då, vi låg och kollade på film och myste typ hela kvällen :) det gillas!
först såg vi drag to hell eller nått, den var väl helt okej. bara det att när jag gick ut en sväng igår såg jag liksom tanten framför mej att hon satt i vår bil liksom haha.. funny!
sen såg vi 17 again men den hann vi inte se klart för min dator är lite sepe och laggar upp sej utan att man ens rört datorn, tror det hände 3 gånger innan vi gav upp. men jag ska kolla på den sen ändå och se slutet :)

ska till teatern om en kvart, vi måste börja köra extra nu för det är ju snart premiär.
det slutar typ klockan tre, då ska vi fara och hämta upp ponthus, skjutsa hem karro och sen far vi hem till mej!

men nu ska jag gå och borsta tänderna, hejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0