k



hejsan :)

idag har jag och ponthus bowlat, ätit på donken och sen gick vi runt lite på birre :)
så igår hängde vi med lukas och pappa en stund på birre också, lukas skulle ha en tröja till polar haha, så då fick vi vara smakråd. sen åkte vi och hyrde film så for vi till ponthus och kollade på den, minns inte vad den hette men den var rätt bra! men definitivt inte "baserad på en verklig händelse" som det stod haha.. sen sov jag där!

funderar på om jag ska ner och träna, skulle ju inte skada för det var jävlit länge sen men jag vet inte om orken finns där.. eller det vet jag ju att den inte gör, men skulle ändå velat gjort det. haha jag vill ha en sån där vibrerande sak som man spänner runt sej så gör den jobbet! skulle ju varit ganska najs, också vill jag ha en sån där maskin som vibrerarr. fast jag tror dom är ganska jobbiga ändå, fast äh. en sån vill jag ha iallafall! kanske ska tigga åt mej en sån? läju inte gå för just nu håller jag på tjata om moppen så då får jag ta den där maskinen efter det här uppdraget är slutfört!

nu vart jag gotta sugen dessutom.. ska man stå emot eller inte?
åh vad jobbigt.

dessutom är min favoritblogg raderad............ linnéas.
tråkigr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0