isabelle

nu ska jag ta och krypa till kojs,
för imorn ska jag duscha innan skolan.
ska kanske träna till och med!
fast det vet vi alla att det inte blir av,
hehe.

också måste jag bara berätta en väldigt bra sak från partyt igår, det var så att issa var där, och som ni flesta vet så blev det ju så att vi bråkade och sen slutade prata med varandra. men igår kunde jag bara inte hålla mej längre, så jag var tvungen att prata med henne, inte om nått viktigt först, bara om en dröm haha :) och att jag fortfarande kunde hennes nummer. sen slutade det med att vi satt oss inne på toan och pratade ut ordentligt, det behövdes och det kändes så bra! jag menar, vi hade en väldigt speciell vänskap som verkligen inte borde försvinna bara sådär. jag trodde inte att nånting skulle kunna ta den ifrån oss men man vet ju aldrig vad som ska hända. men allting löste sej iallafall, och nu är vi vänner igen :) och det är jag glad för, jag har faktiskt saknat min issa! <3


Kommentarer
Postat av: issa

hihih, jag har saknat dig med (L)

2010-03-15 @ 09:48:30
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0