sötfisar vi är!


söt jessica & jag på pizzerian idag :)

åt nästan en halv pizza idag, jag som brukar äta max 3 bitar annars :o hoho! kan ju vara för att det enda jag ätit sen frukosten var knappt en halv kycklingklubba, var inte särskilt god. jag gillar inte kyckling nå värst längre, speciellt inte skolans! men chicken nuggets och kycklingen i donken salladen, det älskar jag! yummi.

ja annars har jag varit med ponthus idag :) och nu ligger jag och funderar på när jag ska ta mitt första dopp :o gjorde det i början av maj förra året, svinkallt! men bra nöjd var jag. när det väl blir sol igen då ska jag ta mej ett dopp. bara jag hittar min bikini :o trodde jag hade glömt den på badhuset men det gjorde jag inte, så långt minns jag. plus att jag sitter och hoppas på att linnéa ska komma till skolan imorn för jag saknar min lilla blondin! kommer inte klara av att gå på en annan skola än henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0