oh

hej,

kunde inte blogga nått igår för jag kom inte in på internet. vet inte varför men så var det iallafall,  var ju med ponthus. vi åkte till spåret och tog ett varv, så har jag klippt han så nu är han korthårig! jättefint :) så skulle jag försöka få han att sjung singstar med mej men han ville inte det....... efter en låt gav han upp :( då kollade vi på film istället! the hills have eyes 2, fortsättningen på den vi såg häromdan. sluten är så dåliga så man måste bara se mer för att få veta vad som händer hah. hoppas det finns en trea då!

vet inte vad som händer förens ikväll då ponthus ska komma hit och sova för vi ska ju vara på gården typ astidigt imorn, klockan elva :o hur tidigt måste man inte upp dårå! dessutom har vi månadsdag imorn, nio månader :) lika länge som en bebis är magen som karro sa :D

nu väntar jag bara på svar från janine, frågade om hon ville med till spåret men hon verkar sova hon! nejmen nu svarade hon! verkar bli spåret :) skönt det!

nu ska jag läsa lite bloggar tjingg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0