lite seeeg

haha asså ni ska se runt min mun, jag har en skitstor finne precis ovanför läppen, sitter till och med ihop med läppen. och på högra sidan av munnen är jag torrare än en fralle och på vänstra sidan tror jag att jag håller på att få munsår. och tänk att ponthus pussas med mej ändå! kan jag ju tacka gud för.

ja helt enligt tidsplanen har det ju inte gått, klockan är kvart i ett och jag ska vara hos karro om en kvart. det går ju inte! fast jag ska bara borsta tänderna, kolla om vi har nån tank här hemma sen drar jag. har vi ingen tank så kan ju inte jag ta mej nånstans :o hoppas vi har det då!

shit nu måste jag springa ut och kolla det,
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0