iytfklughö

godmorgon

nu sitter jag på nån gammal bärbar dator jag hittade här i huset, är med ponthus också :) vi åkte hem från robin typ så vi var hemma tolv. kollade på en äcklig film med missbildade folk som bodde i öknen, så hade en gubbe lurat en familj att åka genom öknen ut genom ett stängsel där det hade blivit attackerat av kärnvapen eller vad man säger. men vi slutade se när när en av dom missbildade, läskiga och äckliga kille tog sej in i husvagnen där en tjej en tonåren låg också skulle han typ våldta henne!!! då skrek jag så mycket så ponthus stängde av, tack och lov. fast nu vill jag se den för jag vill veta vad som hände.

men nu ska jag göra fika åt oss, vet inte vad som händer idag men det märker ja!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette filmen? :)

2010-06-26 @ 13:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0