hoho makaroner <3<3

godmorgon

nu ligger jag i sängen och väntar på att mormor ska göra stuvade makaroner åt mej :) var nyss och grattade lukas, 4 olika energidrycker fick han av mej. blev väldigt mycket gosaker för han, haha han kommer åka på magkatarr igen.. han fick det för att han åt och drack för mycket socker så det läju ska komma tillbaka, stackarn dååå!

idag måste jag städa ihop för vi ska ju få gäster ikväll, så ska jag duscha och sova lite mer hehe. det är det som står först på tur! så nu sitter jag och lyssnar på travie mccoys album, han som gjorde Billionaire, kan ju säga att det låter som att det var just den han lyckades med. fast när jag sitter vid datorn blir jag så inne i det jag gör för jag läser ju bara, ja och skriver nu då, och jag kan ju inte läsa och lyssna samtidigt! faktiskt inte.

men nu är mackisarna klara :D
göttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0