här vart det snett..

nu ska jag gå och lägga mej, har varit ute hela dagen idag! solat har jag verkligen gjort, rätt så röd i ansiktet är jag. mamma tycker att det ser ut som att jag rodnar hela tiden, haha! jag och ponthus for till ottsjön och tog ett dopp :) det ligger bortanför laggarberg, i gudmunsbyn nånstans. typ uppe i skogen! rätt så mysigt ställe men alltför stenig botten, och jättemånga verkligen oskydda små fiskar som är alldeles upp i en! :o hualigen.

men ska upp tidigt imorn för jag ska kunna somna på kvällen, blir ju stockholm på onsdag satt ;) vill ju vara pigg! läju inte somna på tåget. ja men vi hörs väl imorn, då ska jag på birsta och köpa skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0