godmörn

hej

hah, kan ju säga att det blev ingen tältning igår inte! fy vad kallt det var :o men vi slog upp tältet och gjorde allt klart i bandsjön, sen kom det mer folk och sådär. då blev det bestämt att vi skulle åka till donken och käka! så då hjälptes vi åt att plocka ihop tältet och åkte iväg. fast det blev max för min del och nej jag satt inte där ensam men orkar inte rabbla upp vilka som var där (a)

sen åkte vi iallafall till simon höglund för han var ensam hemma, där var det jag, karro, madde, janine, ponthus, ante, robin, simon och sen kom det 2 till pojkarrr. nu kom karro in i rummet och hon ser inte alltför kry ut :( jag ska ner på ica nu och köpa lite grejer!

sen blir det birsta med ronja så det är många timmar tills jag skriver här igen,
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0