godmorgon

TJA!

ligger och väntar på att ronja ska komma, hon skulle komma ett men det var ju tur att hon inte gjorde det eftersom det var inte många minuter sen jag vaknade. hon hade försovit sej hon med! vad vi ska göra idag det vet jag inte, jag ville ta moppen upp till bandsjön och fika och känna på vattnet men nu behöver man ju bara gå ett steg utanför dörren så får man känna på vattnet, fast uppifrån då..

såg att jag inte skrev nå mer igår! men dagen blev iallafall såhär, vi åkte på sibylla ju, sen när jag kom hem väntade jag ett tag och så for jag och hämtade ponthus. åkte hit och fikade och sådär, sen åkte vi till linnéa typ på en gång där hon, nijat, johanna och vergin var, dom satt och kollade på våran vårshow dom! hehe. vi gjorde väl inget särskilt där, kollade på skräckis. dom pratade kinesiska eller japanska eller nått, och det drar ju ner kvaliten en aning! det var bara jag och linnéa som blev rädda hehe. for iallafall hem runt tolv, då kom ponthus på att han inte hade nån hemnyckel så han fick hänka hit han och sova här. klev upp sju imorse och skjutade han till jobbet, tur att jag somnade om när jag kom hem..

men nu ska jag ta mej nått att fika.
hörsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0