från norra till mormor

nu har jag kommit hem från norra berget, var väl helt okej därborta. gick runt med karro och mathilda! men inte var det några man kände där inte :o trodde iallafall man skulle träffa några, träffade claudia och richie eller hur han stavas och sen sa det stopp! det var iallafall hur många som helst där. dansade runt stången gjorde jag å :D fick man saft och kaka för!

nu är jag bara hemma och klär på mej lite mer för jag ska ta moppen till mormor, lukas har ju alltid velat testa åka med mej så idag ska han få göra det.. snäll jag är! fast inte hem, för jag tar den ju dit för att jag ska kunna åka ifrån när jag känner för det.

vad som händer ikväll det vet jag inte än, har väl några alternativ men känner mej inte sugen på nån av dom egentligen! men sitta hemma stryker jag iallafall. lätt.



förresten är det ju fredag så jag får äta godis, som jag gör på bilden hah :D fast den fastnade i tänderna.. det är haken med smågodis, ska ju vara choklad!

men nu ska jag väl fara då. skulle egentligen velat duscha men det hinns inte säger mamma..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0