natti

tjenixen!

efter jag och ponthus suttit här och han velat sova och jag velat bada så knäckte han idén att vi kunde ju åka och prova på himlabadet! sagt och gjort, packade väskorna och for dit. vet inte vad jag ska säga, jag hade kul idag men det var ju verkligen inte ett äverntyrsbad och långt ifrån värt 90 spänn. men jag var så badsugen så jag skulle gett en vattenpöl 5 av 5 toasters.. äh men det var skönt att bada iallafall! men det blir nog inget mer besök där, om dom inte sänker priserna bra mycket mer iallafall.. 2 mackor och en läsk kostade 70 kronor till och med, låter väl billigt och bra? nä!

sen åkte vi hit och köpte chips och kollde på göta kanal 3 med familjen, sen for han hem. ska sova nu iallafall, imorgon ska jag åka och fira min kusin linn som fyller år :) skulle varit där fyra men nu har det strulat till sej ordentligt.. så antingen kommer jag dit på dan eller kvällen som det ser ut nu. får väl se hur det slutar!

men nu slocknar jag snart,
hejdo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0