min kväll

nu har jag varit och sagt hejdå till ponthus, saknar han redan! även fast vi ses redan till helgen..

vad har jag gjort ikväll då? hmm. runt åtta kanske åkte jag och ponthus ner till coop och träffade issa, janine och madde kom dit också. satt och pratade lite och sådär, sen runt nio skjutsade jag hem ponthus, issa hängde med upp till örnen för vi skulle vara med varandra men vi kom inte ifrån därifrån haha så hon och jag satt på mopederna vid örnen i en och en halv timme typ och pratade, lyssnade på musik och sjung :) hade rulltävling med mopederna också! fast hon vann för jag når ju nästan inte ens ner med tårna till backen med min stormoppe :o halv elva åkte vi hit iallafall för jag skulle äta vårrullar, sen åkte hon hem efter ett tag. satte mej här sen sa ponthus att jag skulle komma till han en sväng och det gjorde jag ju mer än gärna :) gosen min!

nu ska jag läsa lite bloggar och sådär, sen ska jag sova.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0