kväll med janine, cicci & ponthus


kolla utväxten, den går varken att dölja eller smälter in längre haha.. tärt.

hej iallafall! :)

har precis kommit in från en kväll i timrå. jag, ponthus och janine gick ner och mötte cicci :) gick runt lite, satt och pratade med andré och arvid nere vid sibylla sen gick vi till plan där det var lite folk. kan ju även berätta att vi faktiskt gick ner som jag skrev, ingen moppe här inte! men sen på hemvägen hade jag tur att janines mamma for förbi med sin bil så jag fick skjuts hem istället för att gå :)

nu sitter jag iallafall och pratar med ronja på facebook, hon ska liksom flytta till sitt gymnasium!! och bo i studenthem, snacka om coolt :D skulle jag också vilja, lite iallafall, men jag skulle inte klarat av det höhö.. grisar redan ner så mycket här hemma så hur skulle det då se ut om jag hade egen lägenhet? hua!

men nu ska jag läsa lite bloggarrrr, hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0