gomööööööööööörrrrnnn!!!!

hejhoppp

hade inget internet på hela dan igår för pappa skulle jobba och han skulle prompt ha min internetsladd även fast han har trådlöst internet.. vaknade av att lukas hade utbrott dessutom hehe så då åkte jag till ponthus för det vart liiite jobbigt när det inte gick över, sen åkte vi hit. vi möblerade om i mitt rum och monterade ner mitt skrivbord, så nu ser det annorlunda ut här :) fast jag gillar det inte. haha jag önskar att jag inte gjort dt! sen åkte vi och spelade basket, skulle varit med linnéa då nån gång också men hon orkade inte så vi åkte en liten tur med ponthus epa också :)

sen åkte vi hem hit och kollade på lost!! för vi har sett klart oc </3........... och det är jobbigt för oss :( haha nejjmen lost är väl lite spännande! nu ska vi gå och äta frukost så får vi se vad som händer today=)

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0