glida fram på räkmacka

hejhallå

här hemma går det då inte att sova pga värmen, asvarmt ju! det håller en vaken. luften är typ fuktig :o så idag har jag verkligen inte sovit ut, men det gör inget! inte just nu iallafall, kanske stör mej på det ikväll när jag kommer vara svintrött.

meeeen, idag ska jag iallafall på birsta :) ska kolla efter ett par jeans och en födelsedagspresent till karro som fyllde år igår. vet inte vad hon önskar sej eller vad jag ska köpa men jag tror jag vet vilken affär jag ska kolla i iallafall! åh, jag får alltid en sån panik när nära & kära fyller år för jag vill köpa nått som gör dom så glad så till slut har jag gått runt hela birsta och inte hittat den perfekta presenten så står jag där med ett presentkort på h&m ändå! hua, tänker sluta med det. haha jag är som ett presentkort! ger alltid bort det.

nej men nu ska jag hoppa in i duschen, orkade inte duscha efter jag bastat igår HE HE.. fräsht.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0