gatufesten

godmorgonnn

idag är det gatufesten, verkar vara jävlit många som har bojkottat den. hade jag också tänkt att göra men linnéa ska dansa där så ska självklart dit :) sen ska jag vara med henne efter det! minns förra gatufesten då gick jag med ellen och adam, så skulle dom stå vid scenen hela tiden så jag fick så tråkigt så jag gick och satt mej på backen på gatan haha så kom det en typ mamma och började prata med mej och ville ringa min mamma och grejer för hon trodde väl att jag hade druckit och satt där och mådde illa. hehe så minns jag en annan sak från gf förra året :D fast det var ju dagen efter!


förra årets gf

Kommentarer
Postat av: issa

haha den där andra saken du minns om dagen efter, förstår vad du menar ;) busungar

2010-07-07 @ 11:25:34
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0