filmkväll hos madde

hejhoppp

nu ligger jag hemma här med ponthus, håller på att ladda ner alice i underlandet :) ponthus kunde se den woho! fast jag minns att jag inte tyckte den var alltför bra, får väl se! minns inte. ikväll har jag ju iallafall varit hos madde, det var lite folk där. vi såg på paranoma activity, det var ett annat slut än vad jag hade sett så jag vart jätterädd :o och issa dök ner och gömde sej bakom mina fötter :D haha! hon typ kastade liket mot kameran och såg ut som the groudge och började tugga på honom, hua.. då slog vi på en annan del av köping för att lätta upp stämningen lite och det gick fint!!

Kommentarer
Postat av: linnéa

HAHAHAH har jag inte sagt att den md annat slut är jätte läskig ? :o

2010-07-26 @ 13:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0