family guy maraton woho

hejhejjjj

nu är jag med ponthus :) vi vaknade innan elva av att pappa gick lös med slipmaskinen i rummet mittemot mitt, ganska störande.. då åkte vi hem till ponthus och skulle sova där istället men där var det låst så då la vi oss i trapphuset och sov haha, fast det var bara jag som kunde sova.. sen vågade vi åka hem till mej igen, dom somnade vi på stört och vaknade väl halv fyra nån gång! nu har vi nyss ätit majskolvar och om 8 minuter börjar family guy maratonet :D:D iih!! ska äta chokladfoundue eller vad det heter :) men det får vi vänta lite med för nu är jag proppmätt..!

ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, komiskt. jag tittar också på family guy maratonet :) haha älskar när lilltjejen slår ner stewie!

2010-07-31 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0