yoga

Jag gillade yoga, de va kul men avslappnande va väl att ta i haha. Eller joo, nog vart man avslappnad och trött men de va ändå jobbigt för man skulle använda armarna så mycket och de va massa "ställningar" med olika namn och så. De va definitivt inte sista gången jag va där! :) jag och karro ska kanske köpa såndär 10 klippkort, så få man gå när man vill tio gånger. De är liksom ingen idé för mej att köpa nått månadskort, för de är ju inte alltid jag känner mej sugen på att träna. Så dom där klippkorten blir bra!

Just nu funderar jag på hur jag ska ta mej till skolan? Mamma brukar ju alltid skjutsa mej när jag har haft sovmorgon, men idag sa hon ingenting om de. Hon sa bara hejdå när hon skjutsade lukas och ludvig, annars säger hon alltid "jag kommer om ett litet tag". Ska jag behöva gå? :o

Neeej de behöver jag inte för nu kom hon igen :D:D

Idag ska jag till tandläkarn, klockan tolv, för att få bort all tandsten. De blir bra de.. och sen är de bad på idrottshög, jag och janine :) sen idag ska jag va med ponthus heeeeela dan :)

Men nu ska jag duscha av håret lite snabbt, puss!

PLUS ATT JAG SOMNADE INNAN TIO IGÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0