sthlm

Hejsan!

De va kul att åka till stockholm igår, bara väldigt jobbigt att åka bil.. fast på hemvägen sov jag typ hela resan, så fick en chock när ponthus sa att vi va i timrå. De gick så snabbt! Jag köpte upp alla pengarna jag fick, 500, de vart en present till ludvig, troser, bh, mat, tuggummi. Tro inte jag köpte nå mer än de? Jo juste, vi gick på bio! Såg snabba cash, den va väl helt okej :)

Hahah och gissa vem jag såg då? Paow ;) haha fick värsta chocken ba "PAOW!" och nej jag gick inte fram, aldrig i helvete. Fan va pinsamt, och oförskämt egentligen! Fast aja. Och ponthus råkade säga "fan va liten stjärt hon ha" lite för högt när hon gick bakom oss så han fick mördar blicken hahahhaha. Fult!

Men nu vill mamma att jag ska snabba mej, ska torka håret och hoppas att de ha blive lite lite ljusare ..
Jag vill liksom ha brunt hår, inte svart :)

sen blire skooola.. Jag orkar inte :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0