jag hatar vintern

Tjaa ,

kvällen spenderades med ponthus, josef, kewin och bubbas med att åka runt i stan. Träffade claudia och cicci, men de va ingen hit inte. 20 minus grader är inte så mysigt som de låter! Va ute i två kalla jävla timmar, hade ingen känsel i tårna. Kunde inte ens gå riktigt för dom va så bortdomnade! Isklumpar. Sen gick vi från busshållplatsen i timrå hem till mej dessutom, shit vilka champions vi är asså. Fast de va ju bara jag och ponthus som stack hit, första vi gjorde va att dricka varm oboy och äta mackor, sen va de bastun som gällde. Satt i typ två timmar!

Riktigt sleten är jag nu, kommer somna på tangentbordet ..
pussen


Läju ska bli så jag är me den här målarn imorn dessutom :)

OCH JAG MÅSTE BARA FÅ SÄGA ATT JAG HATAR VINTER,

och jag vet att de är ett starkt ord,

just därför använder jag de.


Kommentarer
Postat av: ellenor

JAG HATAR OCKSÅ VINTERN! Den är så kall, då fryser jag :(

2010-01-06 @ 12:42:55
URL: http://bakomsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0