ja hej

Men godmorgon 2010 :)

sitter och överväger om jag ska ta mej en dusch eller inte, duschade igår men de skulle va skönt ändå?

Känner mej jätteseg idag.. fattar inte varför jag vaknade elva när jag inte somnade förens efter två! Kanske för att jag var så grymt törstig? Ja men idag ska jag iallafall va med ponthus, så skulle vi främmande också. Runt två tror jag det var, det är ju om en och en halv timme så de kanske är dags att klä på sej.

Hahahah och nu kollar jag på bilder på webcameran här, jag lämnade ju karro med datan en stund häromdan, hon roade sej med den ser jag iallafall :D hahah!

Men nu ropar mamma att de är frukost, ska väl se om de är nått som går ner ..
pussen!


Kommentarer
Postat av: emma

minns du att du träffa mig igår? :)

2010-01-01 @ 14:32:39
URL: http://ehelsng.blogg.se/
Postat av: emma

haha inte var det pinsamt? ja har en bild på dig och mig också =D hehe

2010-01-02 @ 14:18:26
URL: http://ehelsng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0