igår

Jag satt inte vid datan på exakt hela dan igår! :o
Så därför ska jag berätta om min gårdag :D:D

Först och främst så vaknade jag ju, då tog jag en dusch :) sen åkte jag till skolan och va där, va väl som vanligt. Stack till tandläkan vid tolv, ellen följde med :) de va inte tandsten, de va missfärgning som jag fått av hexidenten. Munsköljet för tungpiercingen, jag har visst använt den för mycket hehe.. sen stack vi till papperskungen och fick pirog av mamma. På idrottshögstadiet hade jag och janine bad så vi simmade 16 längder, eller gjorde vi? ;) aja, sen tog jag och ponthus bussen hem till mej. Vi gjorde väl inge särskilt, tills pappa skjutsade oss till videoteket så hyrde vi scream 2 & 3, gick till ica och köpte cola! Så träffa vi johan och hans bror nicke, så skjutsade dom hem oss. Så skulle vi se på scream 2 först då, men den va de nå fel på, hackade hela tiden :s så vi slog på 3an, den va bra! Men den är ju lite läskig när scream gubben hoppa fram hela tiden, kunde inte lista ut vem mördaren va :o

Ponthus åkte hem vid två och då somnade jag på stört, så vaknade jag typ halv tolv idag. Eller vakna är väl fel ord, mamma väckte mej då.. hah, ska till mormor och morfar idag och äta middag och sånt där.

ska gå och skölja ur hårinpackningen,
adjöööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0