hoho

tjenixen! jag ha bara skrive ett inlägg idag jag vet, dåligt, men de är ju faktiskt våran månadsdag och då ha jag bättre för mej :) vi stack hit efter skolan, vi ha myst & basta o så. Också ha vi kollat på oc, nu är hela första sesongen slut! Så nu måste jag få tag i tvåan hehe :) han stack väl för ett tag sen, och nu sitter jag och kollar på mtv!

ska va me ponthus imorn också, då ska han sova hos mej hihi myyyys :) också ha jag ju bad på elevens val, och vet ni va jag ha kommit på? att jag ska träna varje dag innan skolan! läju inte ska bli nått av eftersom jag är så trött då men jag ska pressa mej! så imorn ska jag upp klockan sex fast jag börjar inte förens nio, haha nån som tro att jag somnar om istället?..

men nu vare slut på pausen, dags för the x-effect! haha de är så hemskt :o
men nu ska jag se dom lida hehehe , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0