bion va bra jää


Ja e cool

filmen va fan bra , helt okej. värt pengarna ;);) eller vilka pengar; bio, popcorn och läsk gratis! inte helt fel de, kanske man ska sikta in sej på naturvetenskapen och få mer gratis saker? men man läju inte ska få de men a. måste ju välja gymnasium innan måndag, och jag har ingen aning alls va jag ska välja. eller jag tror de blir

1. media på hedbergska
2. teater på timrå
3. media på nti


fast de står mellan ettan och tvåan, om dom ska byta plats eller inte. jag vet inte!! klart de skulle va kul me teater, men ändå kul me media för jag skulle ju vilja jobba inom nå sånt.

a juste, jag köpte inge löshår idag. jag vet inte om jag ska eller inte! skulle ju inte ha nått emot att ha en, men ändå så vill jag ha pengar till annat. fast till vad egentligen.. äh, jag kommer nog på nått kul jag kan gö för dom :) ska lägga undan 200 eller 300 för att spara till sommarn, eller a tills jag kommer på va jag vill göra av pengarna. slår vad om att de blir löshår till slut ändå hehe.. men om jag lägger undan de nu så ha jag ändå 400 en månad och jag behöver ju inte slösa så mycke, också lägger jag undan 300 nästa månad också och då ha jag ju löshår egentligen. MEN ÅH VARFÖR MÅSTE JAG ALLTID PLANERA VA JAG SKA GÖ AV MINA PENGAR :o åhhh! jag vill till paradisbadet, och till grönan! de är va jag vill göra av pengarna. mest grönan men de är ju ganska stängt nu på vintern.

nu ha ni fått höra mina bekymmer, ha ni nått på hjärtat? hahah.
neej nu ska jag fortsätta kolla på debatt på tv, eller inte. ska väl kika om jag ha nå vänner som skrivit nån rad på sina bloggisar :)

hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0