all i need is you

TjEnArE bReHeHeHeEeEe ?

Jag "glömde" badkläderna idag , så jag fick sluta en timme tidigare. Skönt! Tog bussen hem och gjorde makaroner och falukorv, aaasgott! Varit sugen på de hela dan hahah. Godast är de när korvarna är så stekta så dom blir knapriga, yummi :D

Så ha jag kollat på oc tills jag somnade eftersom jag va så äckligt trött idag, mådde inge bra alls heller. Och juste jag skulle ju prova febern! Ska gö de och ta en huvudverks tablett, men jag känner mej bättre nu iallafall när jag har sovit :)

Och ja jag ska börja ta bilder!
Promise :)


Kommentarer
Postat av: linnéha

walla,cool bild lixooooooooooohom!

2010-01-22 @ 18:08:52
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0