2010rå

Hann inte göra klart alla dom där månaderna som jag skulle göra från 2010, men bilder säger ju mer än tusen ord inte sant? Så lägger upp några fina minnen från det här året, har helt klart varit ett asbra år! Med vissa minus men inget gott har nått ont med sej. Eller nu sa jag det nog fel.. aja ni fattar hehe. Är ganska trött

Balen med alla fina nior, läju vare i juni?


Började på timrå gymnasium, i december, en bild från julshowen hehe


Amanda & maddes fest, redan lagt upp men aja, i mars tror ja!


Fest hos cicci, i oktober i guess :) här kör vi ett fint spel! Tar madde i stjärten gör ja också


Madde bjöd på tvådagars! (y)



Var på en liten fest hos moisen också


Tell bjöd på brak-kalas :D


Firade claudia,
fast det har jag också lagt upp


Firade janinis med tjejkväll :)


Min maskeradfest när jag fyllde 16



Klassfest med mp10


Hade en bra härlig dag med många skratt och gick vilse för många gånger med dom här saknade jävlarna från mp10!!
Saknar mest när elin fick bajs på skon hihi<3


Firade ett år med ponthus,
kinamat, downtown & bio. Asmysig dag!


Åkte till stugan med rombys och levde friluftsliv!


Skolavslutning


Spenderade bra många kvällar i bandsjön


Sommarjobbade på hagalid,
var ingenting för mej de..


På skolavslutningskvällen vart det party hos janne!


Stockholm med gården


For till grönan med ponthus en gång också, och stugan än en gång :) a jag vet inte men det har varit ett bra år, älskar alla festerna som var i på hösten!

Kommentarer
Postat av: jannebanan

Bästa året!! :)

2011-01-01 @ 16:46:42
URL: http://jromby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0