i got the magic in me

100 frågor om dig själv!

personligt:
1. ditt fullständiga namn? - linda
2. korrekt ålder? - sexton
3. längd? - 160!! :')
4. vikt? - typ 45
5. smeknamn? - världens coolaste
6. vart bor du? - timrå
7. vad gör du på fritiden? - kompisar, ponthus, virrar runt. pluggar ikapp ha-ha
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig) - följ skriken efter mina fans dah
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - min stjärt och mina "höfter"
10. vad är du mest nöjd med? - vet inte
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - störande, jobbig och pinsam
12. vad vill du jobba som äldre? - vill bara leva lyx ja :) ne men som persbrandt är i beck :D eller skådis! eller regisör
13. hårfärg? - gul/oranget/blondt nånting
14. ögonfärg? - gröna
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag är världens mjukis, fast det visste ni väl!
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - ibland tycker jag att jag är ashet och andra dagar vill jag typ skjuta min spegelbild haha.. idag tycker jag bara att jag är halvful
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - det beror på hur mycket jag orkar. bryr mej ganska mycket men jag sover hellre dom där 15 minuterna än att kliva upp och sminka mej och fixa håret osv
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -nej kan lika gärna komma i morgonruffs och osminkad, fast skulle inte känna mej så trivsam efter ett tag
19. någon vana? - vet inte, leka med tungpiercingen
20. lyckotal? - tre

vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - karolina och janine
22. hur många nära vänner har du? - vet inte längre, typ 3-4 kanske
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - dom flesta i timrå vet nog vem jag är, och på andra ställen är jag känd som "ponthus tjej" hahah..
24. vet många personer vem du är? - har inte frågat
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - haha men vad är det här för frågor? nej det tror jag inte jag började i måndags
26. när var du senast med någon kompis? - idag
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - ja faktiskt
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - vet inte, karro tror jag
29. vem sov senast hos dig? - ponthus

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - a
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? inte yngre..
32. är du kär? - :)
33. tycker någon om dig mer än som vän? - ja han säger ju det iaf :)
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - jorå!
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - man gör väl det som känns rätt
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - närå men han är ju skitsnygg, sen är det ju inte därför jag är tillsammans med han! men det är ju utsidan som ger insidan en chans
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - är det hah
39. i din klass? - nej

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - men ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - gud ja
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - men ja
43. har du pussat någon i motsatta könet? - eh ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. har du pussat den du tycker om? - men ja
46. har du pussat någon inför folk? - ja
47. kysst någon inför folk? - ja
48. hånglat inför folk? - ja
49. vem var ditt första hångel? - haha bubbas
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - haha de ska vi inte ens ta upp..
51. vem är ditt bästa strul? - haha öh
52. och vem är ditt senaste? - ponthus
53. ditt snyggaste hångel?- ponthus
54. skäms du över att hångla inför folk? - närå
55. haft sex med någon på offentlig plats? - arå
56. haft sex överhuvudtaget? - ja
57. hur gammal var du första gången? - fjorton
58. hur gammal vill du vara första gången? - 45, synd för mej då!
59. blivit dumpad efter sex? - ömsesidigt
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - men ja förmodligen
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - näe

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - människor, hajar, fiskar, mörker, the groudge, skräckisar, hörn, ensmhet, skogar ja listan är lång. är rädd för allt, typ. 
63. har du någon allergi? - sylt men det sket ju jag i, k00l som man är!
64. vad tänker du på innan du somnar? - ponthus för det mesta
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - typ helheten

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - a det beror ju på vem som säger det.. vill ju inte att nån okänd random ska komma och säga att den tycker om mej, psyko
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - åhh vad svårt.. blir nog både och! beror ju på vad man känner för :)
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - beror väl på vad det gäller
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - haha jag vet inte. är väl en del

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - väljer väl det som gör mej lycklig? 
75. vänskap eller förhållande? - båda
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? haha ingen av dom..
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - båda
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - åtta
80. kunna byta liv med någon? - ibland
81. isåfall vem då? - kan inte komma på nån nu. nån frän jävel
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - springa runt på stan och olla folk i ansiktet :)
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - ja
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - fyfan vilken hemsk fråga.. men ja det skulle jag väl..
85. kunna sova ute på vintern? - men nej
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - usa eller grekland
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - man mår väl inte bättre av det i längden så nej så dum hoppas jag inte att jag blir 

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - haha nej typ tråkigaste stilen som finns. 
89. vad klär du dig i oftast? - leggins och nån tröja
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - nä drar väl oftast på mej nånting i all hast
91. klär du dig dyrt? - haha ne..
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - vanligt.

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? -japp
94. haft sex? - nej
95. fått en kram av en helt okänd? - nej
96. ringt någon? - nej
97. blivit uppringd? - ja
98. funnit kärleken? - har ju redan kärlek
99. kollat på google? - nä

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - haha oj jag vet inte.. halvtimme tror ja hahah segiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0