usch

Hatar att vara ensam, blir seriöst knäpp av de.. suttit själv i flera timmar, utan nånting att göra! Allt här hemma som är "underhållande grejer" måste man vara två på, minst.. som alla spelen, aerhockey, buzz, tvspelen ah jag vet inte.. värdelös dag. Vill inte att det ska vara nyår på fredag, kan väl dröja en vecka till iallafall.. vet inte vad jag ska göra. Vill inte bestämma för jag vet inte vad jag känner för på fredag. Eller hur jag känner för dej då..

Ska sätta mej och spela skitsims. Astråkigt har det blivit så nej jag tänker inte spela det när jag tänker efter.. hatar tv så det blir inget av heller. Försökt sova tusen gånger, enda konstiga är att jag inte ätit. Brukar alltid äta när jag har tråkigt men inte idag. Är väl lika bäst så men ändå. Jag behöver sällskap


o r k a r  i n t e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0