trött tröttare linda

Godmorgon..

Är hur trött som helst, har sovit för mycket. Sov över tolv timmar så är helt slut och har världens huvudverk haha.. men ändå ska jag försöka somna om efter det här inlägget. Idag ska jag vara med Ponthus, typ senare. Ska duscha, äta och fräsha till mej och så först. Göra mej till människa.

Aja ska väl gå och käka nu då, om det finns något gott att äta vilket jag tvivlar på. Är sugen på gino.. var så gott igår! Men jag ska inte lägga ut mina sista pengar på att köpa gino.. dom ska jag köpa godis för istället hihi :') det är ju lördag för tusan!

Kommentarer
Postat av: madde

svar: haha han titta in en snabbis han också, jag såg iallafall hans ansikte swisha förbi hahahaha :D

2010-12-11 @ 16:01:28
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0