sover lite nuja

Tog en spontantripp till birsta efter skolan med karro idag, hon kikade lite efter praoplats och jag försökte hitta mej en nyårsklänning :) gick inge vidare, provade den där jag sett ut men neru. Blir inge av den så det gjorde allt så mycket jobbigare.. ska dit på mellandagsrean igen och försöka få hem nånting!

Och imorn är det sista dan innan jullov, bra skönt! Fast jag trivs så bra på timrå så det skulle inte gö nånting om de inte vart lov förens på fredag! Fast då är det ju julafton så det går inte. Har förövrigt ingen julkänsla alls i kroppen, vi köpte en julgran idag också men inte brydde jag mej. Jag vill vara helt till mej som jag var när jag var liten! Julen känns inge kul längre. Fast joo den är myyys :) ska nog ta med karros julklapp på skolan imorn!

Tror jag ska sova nu faktiskt, är så himla trött. Fast det gick ju inge vidare sist jag försökte somna åtta hah.. så ska väl försöka dra ut på det en timme eller två. Bara det att då kommer jag vara pigg, synd!


trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0