sista dan på media!

Har film nu men alla andra jobbar med sina film-manus men det kan ju inte jag göra för idag är det min sista dag här, så jag har skrivit ut en skiva med mina filmer jag gjort under terminen! KUNG :D ni måste komma hem till mej och se filmen Fighten, sååå bra.. grymma människor som är med på den asså, skämtar inte!

Har bara två lektioner idag, slappdag. Blir slut på slappandet på timrå, sket jag ju fullständigt i för där ska jag gå! Och om fem timmar är jag inskriven där ♥ vad glad jag blir!

Snart ska jag gå och käka en risifrutti, blir min lunch idag de. Kommer ju inte jag klara mej på så hungersnödig som jag är höhö.. längtar tills ikväll, ryktades om att det blir gino då! Kanske det godaste som finns, faktiskt. Bästa efterrätten iallafall :) aja men kameran ligger på laddning så imorn eller på söndag får ni många fina kort på massa snygga brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0