pluppp

Hej på errrr

eh känns som att jag helt tappat stinget på det här med blogga, vet inte vad jag ska skriva eller hur jag ska börja? Kan ju säga att jag spenderade natten hos ponthus, gick dit i kylan igårkväll. Fast ne det var inte så kallt. Vi typ pratade, kollade på en film som hette the goonies och så. Mamma hämtade mej för kanske en timme sen, har tagit en dusch och kollat på när dom andra ätit för jag ville inte ha fiskbullar direkt.. satt a jag är ganska hungrig!

Kollar på mitt hemska rum nu, as stökigt.. måste städa det så det är fint tills 2011 :)) fast jag tror jag skippar det ändå för det ser alltför hemskt ut! Aja ikväll kommer karro hit, får se vad vi hittar på. Nånting blir det väl! Vill spela buzz ja :) men det tänkte vi väl inte göra hela kvällennnn.

Avslutar detta tafatta blogginlägg med nån randombild på mej & karro. Ska börja blogga ordentligt och inte bara lägga upp vad jag gör osv, kommer bli en bra bloggiss :) poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0